Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri ve Teknolojisi Araştırma ve Uygulama Merkezi

  HİZMET STANDARTLARI

SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRECİ
1 Satın Alınan Taşınırların Girişi 1. Fatura fotokopisi
2. Muayene ve Kabul Komisyonu Tutanağı
3. Taşınır İşlem Fişi
60 dk.
2 Devralınan Taşınırların Girişi 1. Çıkış yapan birimin Taşınır Kayıt Yetkilisinin düzenlediği Taşınır İşlem Fişi
2. Giriş yapan birimin Taşınır Kayıt Yetkilisinin düzenlediği Taşınır İşlem Fişi
30 dk.
3 Tüketim Malzemesi Çıkış İşlemleri 1. İstek Birim Yetkilisinin hazırlayıp imzaladığı Taşınır İstek Belgesi
2. Taşınır İşlem Fişi
30 dk.
4 Demirbaş Malzemenin Teslimi 1. Taşınır Teslim Belgesi 20 dk.
5 Kayıttan Düşme 1. Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Tutanağı
2. Taşınır İşlem Fişi
3. Hurda Teslim Tutanağı
120 dk.
6 Kayıttan Düşme 1. Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Tutanağı
2. Taşınır İşlem Fişi
3. Hurda Teslim Tutanağı
120 dk.
7 Taşınır Giriş ve Çıkış İşlemlerinin Muhasebe Birimine Bildirilmesi 1. Taşınır İşlem Fişi
2. Ödeme Emri Belgesi
3. “150-İlk Madde ve Malzemeler Hesabı”ndaki tüketim malzemeleri için Taşınır İşlem Fişleri muhasebe birimine gönderilmez. Bunun yerine 3 ayda bir Tüketim Malzemeleri Dönem Çıkış Raporu gönderilir.
30 dk.
8 Üyelik ve Kursiyerlik 1. Web sitesi
2. Bilgilerin doldurulması
3. Ödeme
15 dk.



Geri Dön