SIRA NO | HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRECİ |
---|---|---|---|
1 | Satın Alınan Taşınırların Girişi |
1. Fatura fotokopisi 2. Muayene ve Kabul Komisyonu Tutanağı 3. Taşınır İşlem Fişi |
60 dk. |
2 | Devralınan Taşınırların Girişi |
1. Çıkış yapan birimin Taşınır Kayıt Yetkilisinin düzenlediği Taşınır İşlem Fişi 2. Giriş yapan birimin Taşınır Kayıt Yetkilisinin düzenlediği Taşınır İşlem Fişi |
30 dk. |
3 | Tüketim Malzemesi Çıkış İşlemleri |
1. İstek Birim Yetkilisinin hazırlayıp imzaladığı Taşınır İstek Belgesi 2. Taşınır İşlem Fişi |
30 dk. |
4 | Demirbaş Malzemenin Teslimi | 1. Taşınır Teslim Belgesi | 20 dk. |
5 | Kayıttan Düşme |
1. Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Tutanağı 2. Taşınır İşlem Fişi 3. Hurda Teslim Tutanağı |
120 dk. |
6 | Kayıttan Düşme |
1. Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Tutanağı 2. Taşınır İşlem Fişi 3. Hurda Teslim Tutanağı |
120 dk. |
7 | Taşınır Giriş ve Çıkış İşlemlerinin Muhasebe Birimine Bildirilmesi |
1. Taşınır İşlem Fişi 2. Ödeme Emri Belgesi 3. “150-İlk Madde ve Malzemeler Hesabı”ndaki tüketim malzemeleri için Taşınır İşlem Fişleri muhasebe birimine gönderilmez. Bunun yerine 3 ayda bir Tüketim Malzemeleri Dönem Çıkış Raporu gönderilir. |
30 dk. |
8 | Üyelik ve Kursiyerlik |
1. Web sitesi 2. Bilgilerin doldurulması 3. Ödeme |
15 dk. |